پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 183145
چند درصد از حذف‌شدگان يارانه اعتراض کردند؟
تاریخ انتشار : 1394/07/12 16:10:46
نمایش : 1390
وزير کار با اعلام اينکه اين ماه هم يارانه تعدادي از دريافت کنندگان يارانه نقدي قطع مي‌شود، گفت: ۸۰ درصد حذف شدگان نسبت به قطع يارانه خود اعتراض نکردند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي ربيعي در جمع خبرنگاران گفت: ۲۰ درصد کساني که يارانه آنها حذف شده به موضوع حذف اعتراض داشتند اما ۸۰ درصد با اطلاعاتي که در سامانه وجود داشت، اعتراضي به حذف از ليست دريافت کنندگان يارانه نداشتند.


وزير کار اظهارداشت: اين ماه هم تعدادي از دريافت کنندگان يارانه حذف مي شوند و علت کُندي اين حرکت به دليل دقت بالايي است که در حذف اسامي به کار برده مي شود. تعدادي از حذف شدگان ايراني هاي ساکن خارج از کشور بودند و برخي ديگر از آنها کارگراني بودند که در ديگر کشورها کار مي کردند که پس از اعتراض، اسامي آنها دوباره به دريافت کنندگان يارانه بازگردانده شد.


وي با بيان اينکه علت ديگر کُندي حذف افراد به دليل نبود پايگاه اطلاعاتي بود که هم اکنون اين اطلاعات به سامان شده است، ادامه داد: به سامان کردن اطلاعات بدون هزينه بوده، زيرا از منابع اطلاعاتي ۳۰ پايگاه براي انجام اين کار بهره گيري شده است.


ربيعي با اشاره به اينکه خطاي نوع دوم در خصوص حذف افراد در حال کاهش است، ابراز اميدواري کرد بتوان با حمايت مجلس به سقف قانوني در خصوص حذف شدگان از يارانه رسيد. حرکت حذف، حساب شده است تا خداي ناکرده حق کسي ضايع نشود اما اگر کُندي مشاهده مي شود؛ به اين دليل بوده که زيرساخت‌ها آماده نبوده است.


مرجع : مهر
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html